hejsan! jennie ...

hejsan! jennie här <3
(förlåt för dålig uppdatering) idag har jag bara planerat att ta det lugnt--som vanligt ;)haha
just nu sitter jag och äter lite mandlar och zappar på tv:n.För ett tag sen fastnade jag på oprah. Jag brukar inte titta på det direkt, men idag handlar det om människor som har gått ner extremt mkt. Och det var faktiskt ganska intressant,de va en tjej som hade gått ner 240 kg,tror jag de var. Förstår inte hur de går till asså. Aja nu har jag zappat vidare och fastnat på kanal 5/the bachelor och jag har funderat ganska mkt på de här,asså kan man verkligen bli kär där?Jag tror att man kan bli fejk kär,alltså att man blir "kär" under tiden där. För det är så spännande med alla kameror och dejterna är sådanna man inte brukar gå på. Typ dejter som t.ex: gå på någon match och sedan få gå till v.i.p rummet och få jättedyr champane och doppade jordgubbar i en exlusiv choklad eller något. Sen när allt det tar slut finns det inget kvar så då tar förhållandet slut. ja det var de jag tror,va tror ni? lämna gärna en komentar;)

Nu tror ja att jag ska fortsätta mysa in mig i mitt fluffiga täcke och zappa lite till:)
ha en rolig dag puss och kram/jennie <3

Kommentarer
Postat av: Belin

haha jag såg oxå på oprah det programet ;)

2008-06-25 @ 15:16:22
URL: http://faceit.webblogg.se/
Postat av: jennie

haha,faan va kul;)

2008-06-27 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0