shopping och hair extensions!

Shosan readers, Belin här! Behöver jag berätta om min dag? Haha alla har ju redan gjort de, så jag kan ist berätta vad jag har köppt och så :) Har ju som sagt köppt hair extensions (stavning?) och satt i ikväll, är sjukt nöjd!
Men här kommere bilder på shoppingen;


1. Tröja från Ohio, lit små skum affär som har rätt skumma kläder, men den här gillade jag!
2. Väska från Charmant, långt axelremsband, jag älskar den very much! matchat även mina nya skor som är svarta med en guldig kedja på, från skopunkten. Det tänkte jag inte alls på när jag köppte väskan, så det var ju en trevlig överaskning.
3. Linne från Gina Tricot, egentligen ett linne men köppte i stor storkek så tror jag har den som tunnika.
4. Jeansshorts från Bikbok, bra basplagg.
5. Klänning från Zara. Tänkte sy om den lite, förkorta axelbanden samt kanske sy om till ballongklänning, där nere ni vet.
6. Och ja, löshåret från Taj Mahal. Man fick dock köpa håret och clipsen separat och sy ihop själv, det är iaf inte så svårt som det verkar.

Ni får ha en trevlans kväll , byebye!

Kommentarer
Postat av: emma

fint det blev med håret! :) har också löshår ( som jag kallar det hahah ) men jag är inte alls nöjd med färgen..

2008-06-24 @ 00:30:56
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0