Shoping,shopping,shopping

Hejsan bloggisar!
Kom precis hem från en lång dag på stan , träffade alla vi busshållsplatsen vid halvelva imorse , sen så drog vi in till stan. Vi har kikat lite i affärer,skvallrat och skrattat. Lunchade gjorde vi på I<3Kebab , riktigt god mat :D
Belin köpte ett finfint löshår på Tajmahal , ska hem till henne efter jag har skrivit klart det här inlägget och fixa det :)
Aja , lägger in lite bilder från dagen ,bilder är ju alltid kul , eller hur ?

En söt liten klänning på Gina


Söta Jennie


Jenni & Belin provar fula kläder på Ohio




Belin & Jag


Belin goes Bob MArley




Jennie på KebabHouse


Belin på Kebabhouse


Me


jag


Jennie käkar


Jag


Belin & Jag




Den mumsiga Ice Sluchen


Belin med sitt löshår

Förlåt för ett ganska slarvigt inlägg men jag är lite stressad och ska iväg nu , skriver mera ikväll när jag kommer hem vid 10,11 tiden ngåon gång ! Kika in då igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0