Linda här igen...

Jag kan inte låta bli att skriva ett till inlägg, fast nu är de så att jag behöver hjälp!
Jag ska se på film och kan inte bestänna mig om jag vill se die hard 4 (skrev om den i förra inlägget) eller mulan som är en otroligt bra barnfilm och jag älskar barnfilmer jättemkt! Det går verkligen inte att bestämma så snälla hjälp mig :)


die hard   vs. 
Vilken tycker du ? 

Ja då är det nog dags för mig att gå till tv:n för jag måste gå och lägga mig tidigt för jag ska upp typ sju imorn! För det första måste elin komma och hämta sitt smink som jag råkat få med mig hem, sry älskling. sen ska jag till golfklubben, jag har dag läger måndag till onsdag så jag kommer inte kunna skriva imorn på dagen men jag lovar att skriva så fort jag kan. Men efter filmen så är det sussa gudden på direkten vill ju vara pigg och fräsch imorn såklart



God natt älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0