KOMMER ATT SAKNA ALLA!

Hejsan , har inte hunnit skriva idag. Först var vi på Johannelundstippen sen så åkte jag Belin och Jennie hem till Jennie , kramade Jennie hejdå och sen gick jag och belin hem och när vi skiljdes åt sa vi hejdå vi också. Kommer inte få träffa någon av dom på TRE veckor !! :( Sen gick jag hem och började packa,letade efter min mp3 och sen åkte vi och köpte pizza. Nu på kvällen har jag letat efter min mp3 och packat det sista , elr det mesta behöver jag imorgon så jag pakcar klart imorgon.
Fast det här blir det sista inlägget för mej på ett tag, kommer inte kunna blogga på semstern , kanske om vi går in på ett internet cafe elr ngt , men vi får se. Men mina kära vänner kan underhålla er så länge =)
Så ni får ha det så jätte bra så hörs vi när jag kommer hem!
PUSSAR & KRAMAR REBECCA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0