jennie:)

hejsan svejsan det är  då jag som är jennie,jag är en av dom som bloggar här.jag är  för de mesta glad :) Jag älskar positiva människor,för det gör att jag blir glad,hhihi.Jag har haft en blogg förut men de gick inte så bra varför vet jag inte:/


aa,så här ser jag ut :D jag är ganska så lång,mörkbrunt hår med solblekta slingor.
Jag älskar mode och tecknade filmer(jag är ganska barnslig av mig kollar alltid på disney channel) Bus är alltid kul,men ibland bangar jag. Och skvaller vill man alltid höra,eller hur?;) aa,iallafall så var jag i stan med elin och rebecka idag. provade nåra sjukt fula/roliga kläder:D Har bilder på mobilen som jag ska ladda in sen så ni får se,men eftersom jag har ny mobil så måste jag instalera lite först :/ lovar att lägga in dom så fort det går:)
Så här ser min mobil ut,inte den senaste.Men jag fick inte nån specielt dyr eftersom jag har tappat bort min gamla,lite pinsamt (a)

aa,men nu måste jag gå och äta för sen ska jag till elin och fixa hennes löshår!! hihihih kuuul<3
haha maten ikväll blir fisk som min söta lilla mormor har gjort:)
 
bye bye ha en kväll och fortsätt läsa våran blogg;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0