heeeloo:)jennie här!

nu hade jag tänkt mig att ni skulle få se lite bilder från vårt liv enjoy;
skolavslutning,jennie,klara
jennie,lindis,malun


ööh,några men dom man ser ansikterna av är jag(som skrattar) klara(som sitter) och ankan/anna-karin bakom mig

hehe...glass i stora lass?!
jennie,lindis galna som vanligt :)

linda ego;)
 klara,jennie
jennie,jowlia
jennie pluggar på donken
lindis,malun,jennie,jowlia haloween emo vs. fjortis:)
haha,lindis malun jennie vi ser hemska ut men de va ju haloween!



Tror inte ni vill ha mer så ha en trevlig kväll puss och kram/jennie pennie:)

Kommentarer
Postat av: ankan

haha hur många är det som skriver här?

love

2008-06-24 @ 23:34:44
URL: http://ankkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0