EgoGirl

Hejsan på er =)
Har precis tagit ett fotbad och börjat läsa Carolina Gynnings bok EgoGirl , hann läsa väldigt långt och boken verkar mycket bra ! Gud , jag älskar verkligen Carolina Gynning , hon är skönaste personen ever ! Nej men hon är så cool och står verklige nför vad hon göra och jag gillar att hon verklige nlever ut livet till max , liek her very much.
Justja , skulle vis adet jag shoppade idag , blev inget eftersom jag inte hade några pengar , men jag gick förbi papis jobb och hämtade lite iaf. Ska shoppa med mamma på onsdag igen =) men de thär fick jag iaf med mej hem


jeansshortsen är från BikBok , dom är väldigt stora på mej , men dom var ju så sööta och kostade bara 150 kr , var bara tvungen att köpa dom. Dock hade jag och Belin en liten fajt om dom men jag vann ;) men hon köpte ju så mycket annat fint . Hon har mitt drömhår och min drömväska :(
Och solglasögonen är från Gina Tricot , ville ha dom i svarta med dom fanns inte , men vitt var rätt ballt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0