Egen skräckfilm

Hejsan alla , ingen av alla här på bloggen har updaterat idag så jag får väl göra det :P
Idag har jag,Belin,Jennie och Malun varit hemma hos Belin och chillat. Först såg vi på filmen Blond Ambition elr ngt sånt , Jessica Simpson var iaf med iden filmen och sen såg vi på typ halva freaky friday sen kom vi på iden att göra en egen skräckfilm (a) haha , jag spelade nörd/pluggis och punkare. Malun var mördare och punkare . Och Jennie var blatte och punkare och Belin var väärsta blatten. haha , här kommer lite bilder iaf.

vårat svull


Jennie och Belin

Ikväll hade jag tänkt att kolla lite på film , läsa Gynning boken och kanske se lite på Allsång =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0