Belin update

Shoo Belin här, äh fan måste komma igång med bloggen igen. Jag har alltid perioder när man bloggar typ hela tiden, sen när man inte bloggar alls för man tappar lusten, ska börja igen tror jag det är ju kul.
Ja, kan berätta att iförrgår slagga jag Linda och Jennie på Ankans studsmatta, trevlaans ;) På dan låg vi och schtekte på den för det var ju asfint väder. Sen gjorde vi iordning och så, vi såg på Linas kvällsbok, haha den är ju bara för underbar ;) Vi myste jätte mkt iaf, detta gör vi alldeles för sällan, handen upp för att sova på studsmatta oftare. Dagen efter tog vi cykeln till vby, (jääävla buss strejk) och fikade och handlade lite smått. Jag köppte en gullig mysig tröja på åhlens, som egentligen kosta 129 på rea men det fanns ingen prislapp så hon i kassan tog bara 79 för den :P Och ett par pilot inspirerade solglasögon på åhlens. Kanske lägger in bilder sen.
Nu nyss har jag typ kollat i morsans garderob och prövat lite saker och så, damn it jag kan säga att det finns lite använbara saker där iaf.  Annars har det inte hänt så mkt nu idag. Nån dag/kväll mååste jag iaf se Sex and the city filmen, alla säger att den är så bra osv. så det känns som ett måste! med tjejerna kanske? :P Om typ en timme går serien på trean så då sitter jag framför teven, tycker att det har börjat gå typ varje dag nu, iaf typ varje gång jag sett på teve.

Juste, imorn fyller Ankan ååår, grattis gumman! nu blir du fjortis, haha det är väl egentligen inget att säga grattis för .. usch, får fira nästa år ist va? haha


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur du hade med tröjan. Ha ett fortsatt bra lov! sommarpussar

2008-07-03 @ 22:46:05
Postat av: ankan

tack gumman :) ändå fast det är sämsta åldern

2008-07-03 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0