Klippt lugg

Shabababa Belin här, tänkte berätta att jag har klippt lugg. Klockan var tre - halv fyra på natten och jag stod och borstade tänderna, haha så får jag den briljanta idén. Att klippa lugg, och det gick ju bra. Den är väldigt tunn liksom, inte sådär tjock och så. Men jag är skitnöjd, den går hur lätt som helst bara att göra till snelugg också ;) Haha. Kanske lägger in bild sen.
Igår fastnade jag framför taaz.com, som man brukar göra när man går in där. Anyway haha kan visa lite av bilderna, (om jag vågar :SS) haha det är rätt många oseriösa :$ Men gud vad jag gillar första bilden, skitcoola ögon och sminkning.



Haha där ser ni, haha och ja, den näst sista ska föreställa en fjortis, fast det liknar mest en clown, men aa fjortisar är ju typ clowner så ;) Väldigt different styles på dom. Ganska normala och vanliga, emo, typ geisha, haha och resten är väl typ vanliga haha.
Kisses & hugs/ belin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0