fredag<3

heej jennie här! förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid eller lust,men de tär på bättringvägen ;)
 a iallafall så har jag linda och elin cycklat hem till ankan eftersom hon fyllt 14 år, vi satt där och chillade lite sen så cycklade vi till åkermyntan och mötte karin. Vi köpte godsaker som jordgubbar och donuts:P och så smakade vi på ett jättegott smakprov de var typ äppelcider med melon i,supergott:)

Amen sen åkte vi tillbaka till ankan och åt och flumade :D sen gick vi ut på altanen och solade eftersom det var 35 grader! sen ringde lindas mamma tror jag det var och sa att hon skulle hem och äta så då tog jag och elin sällskap med henne. Så nu ska jag äta lite middag sen ska jag iväg till linda och sjunga singstar och spela buzz med henne och elin:) så nu måste jag gå  ha en trevlig kväll
bye bye/jennie<3     


Kommentarer
Postat av: josefin

haha cool jordgubbe :P

Gå gärna in på min blogg och kommentera ngt! ;)

2008-07-04 @ 21:52:36
URL: http://lipglossgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0