norrland en vecka :(

Shenare Belin här. Tänkte säga att imorn ska jag åka till fucking norrlad.Bläää vad tråkigt det kommer bli, och vi ska åka klockan sex imorgon bitti, så jag kommer va helt död och så kommer jag bli åksjuk oxå :'( Och jag som saknar alla tjejer så mkt. Så åker vi till norrland i en vecka! yippie! ... Fan vad jag inte längtar asså, bläbläbläblä. Bajs apa, åh jag vill inte åka :( Men päronen låter mej inte va hemma själv -.- men är jag förvånad? nej. Orka fucking jävla kuk norrland.
Kommer inte kunna blogga ngt, även om det typ inte spelar nån roll för ingen skriver längre men nu vet ni vart jag är iaf.
Ajaj ni får hare här i stockholm så hörs vi om en vecka ;P mdn ta och langa massa sms oxå, ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0