Fredagskväll

Hejsan bloggisar
Vad har ni för er en fredagkväll , tråkig som jag är sitter jag hemma . Men det var inget som hände ute idag så jag stannade hemma , det är typ bara jag och Belin som är hemma. LÄngtar som fan tills alla andra kommer hem , saknar dom som in i helvete!
Idag har jag iaf varit med Belin , har inte träffat henne på 3 veckor så det var jävligt nice att få träffa henne igen ! Vi såg på Tv,tog en promenad och pratade. Ikväll har jag sett på Tusenbröder 2. Det var en svensk serie som gick för några år sedan , men när vi var i Danmark hade pappa köpt första säsongen som vi kollade påoch den var faktist as bra! Fast jävligt sorglig i slutet. Men nu har vi köpt 2:an och 3:an också så vi såg ett avsnitt idag =)
Nej resten ev denna dag ska nog tillbringas framför tvn och datan , kanske bloggar mer . Det verkar som att det bara är jag som bloggar , hihi.
Neej , ni får hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0