Finale Home Sweeties!

Hello Sweeties!
Nu är jag äntligen hemma och gush vad jag har saknar min data!
Nej men jag har faktist haft förvånats värt trevlans i Danmark men Halmstad var inte så nice när det regnade hela tiden. Hörde att ni 08:or har haft 30 grader och sol och så kommer jag hem till ösregn, that suck! Och guud vad jag saknar alla tjejer , längtar galet tills jag får träffa alla! Nu är det 4 veckor kvar på detta sommarlov och det ska utnyttjas till max och brännan måste bättras , var rätt brun ett tag i Danmark men som såklart snabbt försvann i regninga Halmstad =(
Bjuder på lite pics som jag har tagit med mobilen  och sen några från digetalkameran =) enjoy it.


på stranden i Lönstrup i Danmark


Jag och syster flummar i Halmstad, (klippte bort henne)


Syrran plockar blommor


Jag och syrran i götet på vägen ner






älskade skagen


Skagen


jag spelar yatzy




Prommis


På väg upp på den dör stora sandkullen i Danmark




Jag och Bror på Legoland , fett keff mitt ben ser ut ?


Jag och Syrran ska åka nåt på Legoland ;)


haha , måste bara berätta att när vi skulle åka den första gången så fastande vi i uppförbacken till där man åker ner och fick sitta fast i kanske 10 minuter innan vi fick hopap av mitt i backen , lite scary!

Lägger upp resten av bilderna någon annan gång nu pallar jag inte mera ! haha.

Puss & Kram
Rebecca

Kommentarer
Postat av: belin

damn du har liksdan tunnika som mej :o

2008-07-18 @ 01:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0