besvikelse på bloggen..

Hello, Linda här!
är de bara jag som är sjukt besviken på hur dåliga vi är på att uppdatera? Men jag kan inte sitta vid datorn på dagarna antingen är det för varmt eller så sitter mamma hemma och jobbar. Nu ska jag iallafall försöka skriva lite oftare, men åker snart till umeå för att träffa släkten.. lite halv kul tycker jag, men jag kanske slipper åka om jag har riktigt tur och någon gullig som vill öppna sitt hem för mig? hihi, just nu sitter jag och väntar på att linus ska komma hem så han kan ringa mig sen ska jag väll lägga mig tidigt idag dels för att jag är supertrött och för att jag tänkte träna lite imorn innan jag ska träffa ankan och resten av brudarna. Det är ju faktiskt så att ankan fyller fjorton år imorn, men jag måste bara säga att fjorton är ingen rolig ålder! Jag kommer verkligen inte på något possetivt med att vara fjorton, någon annan som gör det?! Jag längtar iallafall tills jag blir femton.  Bilden till höger är på ankan den lilla plutten.

Pussar Lindis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter hon ankan på rikigt ? :O grattis till henne.

2008-07-03 @ 22:45:04
Postat av: ankan

haha nä, men du vill inte veta mitt asheta namn. tack förresten :D



LINDA DIN JÄVEL! OHMYGOD, DU ÄR ELAK !

2008-07-03 @ 23:26:41
Postat av: Anonym

14 är den bästa åldern!

2008-07-04 @ 00:29:29
Postat av: malun

det är ett år närmre 15

2008-07-18 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0