Belin says hello

Shenare :P Belin här, har lite tråkigt kan man säga. Men jag har det fan bra här, haha. Inga jävla bönder här som jag först trodde att norrland var en tråkig jävla bondgård, men icke. Har träffat mina najs kusiner, och Robert lite gammla kompisar och mormor och morfar. Det kan väl vara rätt tråkigt ibland iofs, men det tar jag mig igenom. Jag har köppt lite nya saker också, ett par svarta spets trosor, skit snygga, och ett till par tuffa trosor, nagellack, tunnika, tjocktröja, carmex lipsyl och en svart tröja. Åh vad jag kunde ha skippat carmex lipsylet, har hört talas om det i olika bloggar osv och när jag sprang på det idag i Pashion så var jag tvungen att ha det, men onödigt, det var precis som alla andra lipsyl. Och svarta tröjan, rea-köp på MQ, men fy vad jag ångrar det, har haft ångest hela kvällen och varit löjlig osv, så ska byta den.
Har data på rummet så sitter väl uppe ett tag till, här finns det ju liksom inte så mycket att göra. Men jag längtar tills på torsdag då vi ska åka hem, FYFAN vad vi ska ha kul då tjejer! bara en månad kvar tills skolan börjar då :S så vi får väl passa på.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0