ointressant

Shaa Belin här, är hemma hos Jennie just nu. Vi har solat, och jag har fått ett litet mini streck på ryggen iaf ;) inte jättesynligt men har ju bara solat framsidan i år, inte bra :/ Aja jag och jennie har nyss gjort en god kladdkaka och ska väl ta och käka upp den nu. Jag HOPPAS verkligen i djupt i mitt hjärta att detta väder håller i sig, har ju vart ashärligt idag, mestadels iallafall.
Inga  speciella planer för ikväll, jättemånga är bortresta. Rebecca åkte ju somsagt idag, we gonna miss u hun. Men även Malin åkte idag till Blidö, vi kommer sakna dej också Malin. Vi ska se vad Linda gör för jag tror att hon är hemma :)
Uppdaterar mera ikväll, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0